Orkar inte riktigt

... Är helt vanisinigt trött när jag kommer hem från stallet om kvällarna så jag orkar inte blogga.

Igår kl 16.30 fick jag en hel massa jobb som ska vara klart den 15:e... dvs onsdag nästa vecka... Vet ärligt talat inte om jag hinner... Men det får bli en annan upplevelse... Hade tänkt vara i stallet "tidigt" för att rida ut en sväng med Vonne, men jag kom inte från jobbet förrän kl blev närmare 18. Tur att Elin hade gjort iordning Varre (mockat, mat, vatten) så det var bara att borsta av leran och ge sig ut i kvällningen tillsammans med Vonne.
Hade kvällfodringen, så kl 20 fodrade jag och åkte hem, trots att det var folk kvar i stallet.
Hem och ingen middag så det blev rester från gårdagen. R kikade på hockeyn och drack ett glas vin, vilket jag också tog mig ett glas till maten. Vanan trogen somnade jag i soffan fastän det var ruskigt spännade i matchen mellan Färjestad och HV71... Hörde att Färjesta vann i sudden till slut ;)

Nu är det dags att jobba...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren?

2009-04-08 @ 09:53:55
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Vonne

Hänger du med till hööks någon dag i helgen? jag ska köpa present till zandra.

2009-04-08 @ 12:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0