ledsen

Hur gör man skador ogjorda?
Var det ett missförstånd som ledde till att jag blev så sårad och förbannad att jag satte min vänskap på spel?
Men vad ska jag tro när alla har sina versioner... Vem talar sanning och vem gör det inte? Jag vet att jag inte missförstått någonting, det är jag helt på det klara med, men är de övriga medvetna om sina ev misstolkningar? jag tror inte det, för det är väl bara jag som gör sånt... eller?
Men gjort är gjort -tyvärr...
Mina känslor... kanske kan tyckas helt oviktiga för somliga
men jag önskar lite respekt... jo det är sant... även jag...Det kanske kan vara svårt att tro, men så är det.
-Häxa? ja, det är inte alls omöjligt
-Kärring? ja ,det var iaf vad mitt älskade barn kallade mig... hon om någon borde väl veta...
Jag orkar inte, kanske lika bra att tagga ner och fortsätta i samma godtrogna lunk, då är allt frid och fröjd... Ja tack och amen...
Men jag ska inte lägga mig i någonting mer, det kostar för mycket.
Jag är iaf uppiktigt ledsen över att det blev så här.

Kommentarer undanbedes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0