Kvällning

Japp.. Nu är det kväll igen, måndag 2 feb.

Hemma från stallet och väntar på att middagen ska bli klar.
Ridit kyrkslingan med unga fröken Brinkeback. En rolig tös med klös.. hehe.. det rimmade :D
Kvällsfika med Sandra i stallet i väntan på att klockan skulle närma sig 20 så att jag kunde kvällsfodra hästarna och åka hem.
Idag var en sån där dag nä detinte hände något annat än det gamla vanliga. Ni vet en sån där lagomt trist dag. Tog med lite  jobb hem (häääpna) årsredovisningsarbete, men jag har inte bestämt mig för om jag ska jobba på den eller om jag ska kika på TV. Det mest troliga är nog att jag somnar framför TVn.
Ska kolla tablån...

Troligtvis TV :)..
Jordan Rättsläkare på 4+ kl 22, men som vanligt kommer jag väl att somna i ngn reklampaus... coupling efter Jordan, då kommer jag nog inte upp i morgonbitti.


Sandra leke med mobiltelefonen

Elin leker med mobiltelefonen

Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0