Dagens hoppeträning...

Så jäkla roligt!
Elin på Gulle, Madde på Tequila, Mickis på Miramis och sedan Jag på Varre...
Höjden vi kom upp på var "lite drygt 60cm" (Varre och jag, de andra hoppade betydligt högre) enl AKW med ett leende på läpparna... Menade hon att det var högre eller tyckte hon att jag var hysterisk tro??...

Murmattan -igen på höjden 55cm ville jag få det till iaf  (fasligt noga med cm;) ) . Den bredaste oxer jag hoppat på Varre och en kombination med 1 galoppsprång och ytterligare 2 galoppsprång till nästa i en ganska (för mig) svår vinkel. men det gick, efter ett par försök... Inte utan att jag är mallig... A-K tyckte inte att Varre var superbussig, eftersom om jag inte verkligen "red" så hoppade hon inte och på den höjd vi hoppar så ska hon ju bara kliva över... Men varför ska hon anstränga sig om inte jag gör det? (min kommentar)... Hon kräver lite den lilla Drottningen ;)

Det var iaf väldigt, väldigt roligt och ju mer jag verkligen tänkte på att vara helt stilla med handen och hade BÅDA skänklarna om så hoppade hon... men min kondition är under all kritik och mina magmuskler är totalt obefintliga... Jag orkar inte ... Vet inte om det fortfarande beror på att jag inte andas över eller mellan hindren eller om jag förbrukar energi på att koncentrera mig så hårt... jag liksom faller ihop och efter 8 språng är jag helt färdig... Flåsar som om jag missunnar alla andra att få bara lite syre:)

Det gick iaf jättebra.. och jag längtar redan till nästa tillfälle...

Tack Madde.. din kommentar i inlägget nedan värmer  en rädd tant ska du veta :) Fast jag tror du är lite sugen på tårta *hehe*
Nu ska jag sova... Upp och släppa ut pållar i morgon..
CU♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Huuu 60cm det är ju skyhögt! iaf i mina ögon. Mycket modigt att vara med, bra jobbat!;)

2009-05-28 @ 07:14:30
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Just det, hur var det med min pålla i morse? Tycker hon verkar lite hängig.Hon var iaf halt fortfarande igår :(

2009-05-28 @ 08:34:03
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Jag visste att det skulle regna idag och hade tänkt be dig klä på stela Dorp och frusna Diddi, men glömde helt bort det. Så jag skyller mig själv ;)



Kom på att jag kan ju ägna mig åt foto och filmning på "Vårkul" nu när jag inte kan delta.

2009-05-28 @ 10:12:34
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; haha, okej :D

allt väl?=

2009-05-28 @ 11:50:09
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0