huuuu... vad har jag nu gett mig in i?

Usch-ja och fy! Vi fick inte ihop ett fullt gäng till Anna-Karin W-träningen idag, så jag sa att jag kunde vara med...
Nu vet jag inte om jag gett mig in i något jag inte klarar av... Men, men jag är väl med så länge jag vågar  och klarar av.
Anna-Karin vet att jag inte har samma färdigheter som resterande gänget så hon anpassar lite och sedan får väl Varre och jag stå vid sidan av när hon höjer upp banan för de duktigare ryttarna...
Men huu... vad nervös jag blev nu...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jag tror du klarar det galant, och något inom dig måste säga det också annars hade du aldrig ställt upp. Jag kommer tyvärr inte få bevittna händelsen,ska ju på musikal och Thommy är inte hemma så det ska hinnas med mycket.Intag av hästarna,fixa till våra två, laga middag till familjen och ta en långrunda med Sidney.Så det gäller att jobba snabbt! Men lycka till i kväll!

2009-05-27 @ 13:53:06
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Madde

Det gick ju galant :)

Inte ens nära till en avtrillning ;)

2009-05-27 @ 21:45:58
Postat av: Sara

Vill veta allt:)! Hur gick det?

2009-05-27 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0