Fredag!

Äntligen!!!

Trodde aldrig att det skulle bli helg någon gång...

Igår blev det vila för båda pållarna.
Elin behövde en vinterjacka så det ägnades ca 1,5 timme att leta på en som "dög"...
Kände att ekonomin inte räckte till att köpa henne den Boomerang dunisen (även om jag har personalpris på jobbet) som hon helst ville ha. Det finns många hungriga hål att stoppa slantar i. Efter shoppingturen åkte vi upp och skötte om juvelerna och var hemma samma tid som vi brukar.
Motorlampan på bilhelvetet har börjat lysa igen *grrrr* ... Hur dyrt ska det bli denna gång? Orkar inte med några fler dyra verkstadsbesök nu, vill det verkligen inte. Hoppas att den slocknar av sig själv (optimist).

Idag är siktet inställlt på ridvolten och övningar för hand... Om det nu blir så eller om det blir ridning får vi se :). Skulle ju vara bra om jag hann med båda delar iofs.

Nu ska jag jobba lite igen.
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är alltid lika kul att läsa dina kommentarer :-) Roligt om mina inlägg sätter lite avtryck och gör dig mer uppmärksam på saker och ting. Det är fler som varit med om liknande saker. De läser ett av inläggen och är sedan med om något liknande kort efter. Det är lite konstigt. Men själv älskar jag såna här konversationer :-)

Jag undrar verkligen vad det var du såg. Blev klart nyfiken.

2009-11-06 @ 14:38:38
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0