Grattis, min underbara mamma!!!


Här en bild på min underbara mamma :)
Grattis på födelsedagen!!!!






Tidigt uppe i stallet. Åsa kom ungefär samtidigt som jag så vi hjälptes åt med morgonfodringen.
Släppte ut pållarna iställlet för Rosie eftersom jag ska åka och gratta min mamma som fyller år idag.
Tänkte komma iväg kl 9... men  jag är ju en sann tidsoptimist... Raoul är o tankar bilen och handlar en blomma. Jag har duschat, ätit frukost och sitter och kostar på mig en snabb uppdatering av bloggen.

I morgon har jag utsläpp av pållar igen. Emellies kopia ska gå med Varre och Manicken from i morgon till Manicken flyttar ifrån oss :( så jag släpper dem tillsammans i stora " Flockhagen" i morgonbitti. Så får vi hoppas att det funkar mellan damerna. Emellie sa att hon  kunde ta i i morgon, skönt eftersom jag efter utsläppet ska hämta Elin hos pappa innan vi ska till Globen på horse show tillsammans med Vonne och Zandra.

Nu bär det i väg till Borlänge :)

Ha en underbar dag allesammans!



Kommentarer
Postat av: p,

vart ska manicken flytta? :o

kram!

2009-11-29 @ 12:21:21
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: p,

vart ska manicken flytta? :o

kram!

2009-11-29 @ 12:21:34
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0