Rapport från sjuksängen ;)

... Mår bättre idag... Om det beror på att Ibumetinen "biter bättre" idag än igår har jag inte den blekaste aning om, men den där totala mattheten är iaf borta. Inatt var jag däremot uppe och virrade vill jag minnas och jag var jätteskakig. Kunde inte lyfta fötterna ordentligt tog en tablett och somnade om men sov oroligt då jag svettades så vansinnigt. Efter detta har tydligen snarkat hemskt i natt. Klockan var 04.15 gav gubben upp sovandet... det gick tydligen inte :D... Stackarn som skulle upp o jobba idag. Jag har fortfarande såna äckliga beläggningar på tonsillerna men det gör inte lika ont som igår.

Tänkte först gå till husläkarn o kolla upp om det var en "vanlig halsfluss" som jag dragit på mig. Men eftersom det känns bättre idag, avvaktar jag med det besöket.
Raoul erbjöd sig iaf att följa med upp och ta hand om pållarna idag om jag inte skulle orka det ensam.
Emillie rider Gulliver i helgen då Elin åker till pappa. Varre har inte gått sedan i tisdags då hon hade vila. Sedan har jag faktiskt inte varit helt kry. Det gör ingenting om hon får stå ett par dagar extra. Satsar på att sätta mig i sadeln igen på söndag fm. men vi får se hur det går. Vill egentligen prova att åka med henne till Eva på lördag, då jag inte har någon press på mig genom att ha en tid att passa, men det är mycket som ska fixas på lördag, så jag hinner nog inte...
1. Fixa Gulles nya box m målning m.m.
2. fixa Varres gamla box, skura , måla m.m.
hahaha... det känns som om det skulle vara mycket mer som ska göras, men det räcker nog för hela lördagen ska gå.

Men....mina kära vänner....





Kommentarer
Postat av: Vonnne

Du kanske inte ska jobba så hårt i helgen när du inte är frisk än?

2009-10-16 @ 23:05:00
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0