Ingen LC:1...

... nope... det blir det inte.
Vi går ut hårt med en LB:1 2006 på KM... Jag som aldrig tävlat dressyr öht... Och Varre som inte alltid tenderar att göra det jag önskar av henne... men, men skit samma! det blir en utmaning kan jag lova. Och kan jag inte vara ett föredömme så kan jag iaf vara ett varnande exempel och dagens clown :) för det kommer bli High Chaparral... Men jag ska göra ett seriöst försök. Måste ju använda kavajen för guds skull ;)

LB:1 rids på bana 20*40m

Bed.grp. Plats Rörelser

1.

AX
X
XC
C
Inridning i arbetstrav
Halt – Hälsning
Arbetstrav
Höger varv

 

 

 

2. CBXEA Arbetstrav
     

3.

AC

Serpentin med 3 bågar över medellinjen

     

4.

CH
HXF
FA

Arbetstrav
Mellantrav
Arbetstrav

     

5.

AC

Serpentin med 3 bågar över medellinjen

     

6.

CM
MXK
KA

Mellanskritt
Ökad skritt
Mellanskritt

     

7.

AF
F
FB

Arbetstrav
Vänster arbetsgalopp
Arbetsgalopp

     

8.

B

Volt med 15 m diameter

     
9. BMCH Arbetsgalopp
     
10. HXF
Före F
F
Mellangalopp
Övergång till arbetsgalopp
Övergång till arbetstrav
     
11. FAK
K
KE
Arbetstrav
Höger arbetsgalopp
Arbetsgalopp
     
12. E Volt med 15 m diameter
     
13. EHCM Arbetsgalopp
     
14. MXK
Före K
K
Mellangalopp
Övergång till arbetsgalopp
Övergång till arbetstrav
     
14. KAG Arbetstrav
     
15.

G

Halt – Hälsning

     
-

 

Utridning i fri skritt


länk till "ritat" program hittar du här

Känner viss oro för 15m volten i vänster galopp och övergången till arbetsgalopp efter mellangaloppen på diagonalen. Men som sagt det är bara att träna... det är ju nästan 3 hela veckor kvar *hilfe*




Kommentarer
Postat av: Vonne

När äger denna händelse rum? Och varför byter du till LB:1 med så kort tid kvar att träna?

2009-09-14 @ 14:12:30
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara L

Varre kan de programmet.. Fast då hette det något annat ;)

2009-09-14 @ 17:19:41
Postat av: Anna ☼

Så här ligger det till: Jag hade antagit att det skulle vara en LC:1 till KM. Men tji fick jag... LB:1 är den enklaste som klubben har att erbjuda till detta KM. Men jag ska vara med och göra ett ärligt och ambitiöst försök. Må hända jag kan vara trög, så ska jag nog få det att fastna så pass att jag ska ta mig igenom det :).. Att delta är också ett mål som är nog så charmigt...

Nattis!

2009-09-14 @ 23:29:10
Postat av: Vonne

Hur var det med min pålla i morse, klev hon upp?

2009-09-15 @ 08:27:45
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Sv: Ja nog vill de mig något, så känner jag också. Och det är några envisa typer som inte ger sig. Själv blir jag bara förbannad över att aldrig få vara i fred. Och över att "de" inte visar sig och talar om vad de vill. Så jag måste få tag i någon slags "medlare" som kan hjälpa mig att kommunicera med dem och få slut på eländet. Misstänker att det inte kommer sluta förrän företaget i mitt gamla hus försvinner därifrån...

2009-09-15 @ 09:56:53
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva - igen! :-)

Sv: Ett av mediumen har varit med på TV flera gånger. Men även duktiga medium kan missta sig, verkar det som. Jag tror att "barnet" som upptäcktes i oktober förra året egentligen var ett naturväsen. Och problemet är att jag inte fått hjälp att kommunicera med de här varelserna. Jag har bara fått rådet att försöka prata med dem själv, vilket jag gjort. Men det verkar ju inte hjälpa i längden. Så jag ska nog kontakta slagrutemannen igen.

Ha en fin dag!

Kram,

Eva

2009-09-16 @ 10:01:04
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0