jahupp...

Har inte riktigt orkat med uppdateringen av bloggen från helgen...
Lördag och söndag tillbringade jag på Stockholm Horse game där jag (med många fler) bevittnade Emilie och Viktors fantastiska insats.
Felfria fre, lö kvalificerade sig till final i Lilla rundan till söndagen och tog där en tredjeplacering.
Fantasktiskt bra jobbat!
Bilduppdatering från helgen kommer senare, då jag får några minuter till övers ;)

Just nu ska jag få till uppdateringen av gårdagens inventering som pågick ända fram till kl 22.30 (jag gick vid 18.40).
Känner att jag är lite ringrostig på rutinförfarandet gällande detta...

CU♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Tack för din insats vid avmaskningen igår, det hade nog blivit läppstift på pållarna utan hållhjälp!;)



Heja Emelie!!

2009-09-01 @ 11:40:31
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Efter en avmaskning- och verkningsdag på unghingstarna kan jag upplysa om att jag blev avmaskad 2 ggr samt behöver en kiropraktor...blev manglad av en ohanterad 2årig islänning...Detta skedde i lördags fm...sne som lutande tornet i Pisa... ever been there?? Kram från syss

2009-09-01 @ 13:31:18
Postat av: Sara

Sara: Jag har vart i Pisa, eller rättare sagt jag har bott där!! Då måste du vara bra sned... ;)

2009-09-01 @ 21:06:10
Postat av: Eva

Kul, ser fram mot att se lite bilder från helgen!



Sv: Nä men du, så ska man inte tänka; att man "blir kvar i saltgruvan"... Det gäller att se positivt på framtiden. Vad vill du själv, helst av allt? Fokusera på det, då kan du också få det :-) I allfall om man ska tro det som står i "The Secret".

2009-09-02 @ 09:24:11
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Sara syss...

Är det ingen som tycker att det är dåligt med uppdatering på det här stället?? Ü



NU har jag iaf varit hos kotknackarn...åter på måndag sa han,,,hmmm... kram syrran

2009-09-03 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0