Lördag idag...

Snörvlar fortfarande...
Utsläpp av pållarna. Orkade för allt i världen inte stressa. Hjälpte Lina o Moa med att byta boxdörr till Miramis. Fikade... fixade lite till pållarna och fikade igen. Denna gång med Emelie o Johanna... Fixade lite till till pållarna. Träffade Zandra och efter en stund kom även Vonne till stallet... Hjälpte Zandra med att rycka manen på Diddi, som är hemma och "gästspelar" över helgen. Zandra o Diddi ska på kurs hos Jenni Fröcklin denna helg, ser med spänning fram emot Vonnes uppdatering av bloggen ;) eftersom jag inte orkar följa med och för att vi har gäster hemma.

Ingen ridning för mig idag, förkylningen gör att jag flåsar som om jag skulle ha sprungit ett maratonlopp, bara jag går uppför stegen och hämtar hö.

Då jag kom hem satt svärmor och svärfar vid köksbordet och löste korsord medan Raoul var och handlade.

Nu sitter jag här, slut som människa och vill bara gå och lägga mig och vila ett tag. Väntar på att de ska lämna huset så jag kan lägga mig raklång för en stund... Men gissa... på TV är det trav, så det dröjer väl ett tag innan de går...
Skiter i det och sträcker ut kroppen på sängen ett tag...

CU♥


Kommentarer
Postat av: p,

sv: det kommer gå fina fisken, anna. (:

2009-09-20 @ 19:48:22
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Eva

Sv: Jodå, det verkar helt klart som det lönade sig att bli förbannad. Har fått vara ifred sedan dess :-)

Men vad trist att du blivit dålig. Väldigt många som är sjuka nu. Har själv varit dålig en tid nu, så man undrar ju om vi alla kanske har en mildare form av svininfluensan. Vila mycket, det brukar hjälpa :-)

2009-09-21 @ 09:15:04
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0