Lunch

Hemma för en kortis... Hundarna skulle få komma ut på en minirastning innan saltgruvan kallar igen...

Kom i morse på att jag ingenting har att sätta på mig till kvällens galej... Shoppade loss under förmiddagen av det som är nyinkommet på jobbet... Trodde verkligen att jag skulle kunna köpa mig ett par nya jeans... men icke... jag blir så deprimerad när jag inser att min kropp inte verkar trivas alls i att bli nerstoppad i i ett par förvisso skitsnygga, men allt på tok för låga jeans... det blev en blus och en kort stickad kofta istället. Nertill ska jag klämma i mig i mina vita Tigerjeans, jättesnygga och tajta vill jag lova... Men det kanske blir bra, då kan jag ju inte äta så mycket iaf ;) skor... får bli Dieselgympadojorna som passar till nästan allt...

Nu har jag precis klämt en smarrig fryslåda(hmm... eller inte ;)) . Jag har varit och handlat middag till familjen som blir kvar här hemma. Mina busstider till Danderyd får jag inte glömma att kolla upp. Gubben är ju på väg hem från Lappland och hinner inte hem för att köra mig... Trist nog. Nåja... Dammsuga får jag göra en annan dag och diskmaskinen får de som är hemma sköta om...
Nu måste jag tillbaka...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0