Snart, snart, snart...

håll nu tummarna så att det inte blir något mer trassel för mig och min Varians som äntligen ser ohalt ut på både rakt och böjt spår. Hon får ändå vila denna veckan ut med bara promenader, hagvistelse och fortsatt kur med "Djävulsklorot". Nästa vecka sitter jag upp och skrittar henne.
Snart kan väl även jag få börja planera för träning igen?
Då blir nog schemat trångt, Elin ut på sina hoppetävlingar och jag vill träna och tävla(?) dressyr. Vi får väl se vad kassan säger om denna extremt dyra hobby.

På valborg gör jag min sista arbetsdag på nuvarande jobbet och har ingenting mer än ev timmar på DS som undersköterska att se fram emot för närvarande. Men allt löser sig nog :)
Så är det någon som vet någon som behöver en ekonom hör av er :)

Nu ska jag bege mig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag håller ögonen öppna...men det är ju förstås i Flenstrakten...Är du kanske beredd på flytt?? ☺ (jag hoppas ju förstås,,, skulle va såååå kul att ha dig nära) Kramen!

2010-04-14 @ 21:31:35
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Devils Claw - vad har det varit för bekymmer?

Tro det eller ej, jag träffade ett par bommar ikväll som var rätt trevliga, eventuellt får de vila på en sockerbit senare i veckan... (har hoppat ordentligt tidigare men åkt av och slagit mig sönder och samman för två år sedan och sedan dess är jag en svår fegis)...Men, skam den som ger sig. Hur går det med din hoppning?

2010-04-18 @ 22:17:33
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0