Hänvisad till smsBloggning... Inloggningss...

foto2089 (MMS)

Hänvisad till smsBloggning... Inloggningssidan har fått fnatt. Kanske skulle någon göra ett vackert julmotiv o det sket sig med kodningen? Typiskt är det iaf för jag har så mycket jag skulle vilja berätta om. När Elin o jag kom till stallet så hängde det ett varsitt paket till oss på Varres boxdörr. På Elins paket stod det "du är en ängel" o på mitt stod det "änglar finns" tack snälla o goa Lena o Lill-Elin för de fina änglarna :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ringede för att kolla upp det nu på en gång och det fanns inget. Du har bal kvar, hur mycket vet jag dock inte. varför får ni inte ge ensilage?? :O Är det pga av plasten?



2010-12-17 @ 11:19:09
URL: http://vogelberga.blogpspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0