sol, sol, sol

... i sinne... och så härligt hett, tycker jag som inte jobbar :)
Håll med om att det är skönare än då det är -30

Nu är det några dagar sedan jag gjorde någon uppdatering här. Sanningen är att jag inte ids sitta vid datorn, det är ju så mycket mer underbart att sitta på verandan på baksidan då det blir kvällning och lite svalare ute. Dagtid (fm) har gått åt till trailerarbete och em till hästar och bad. Tänkte att jag skulle lägga upp lite fler bilder från Skåne, men så upptäcker jag att sladden för att föra över bilderna från kameran till datorn har frökommit. Troligtvis ligger den kvar på hotellrummet i Malmö.

På väg hem från Skåne hade vi planer på att kika på gårdar i just Skåne, men det blev aldrig så. Vi gör om resan vid ett senare tillfälle och med inplanerade "tittstunder" där både mäklare och säljare är med på att vi kommer. Det känns lite sådär att bara dyka upp. Att titta är inte detsamma som att köpa, bara så att ni vet :)

Vonne har varit och provridit en pålle och jag blir så glad när jag hör henne prata om Flisan, som hästen kallas. Jag riktigt känner Vonnes otålighet (med tanke på att hon satt och uppdaterade Bloggen kl 05 på morgonen så kanske ni förstår vad jag menar) :) läs mer «HÄR» 

Idag dök Matilda upp, men det rök bara om henne, för hon drog in till Långholmen för att träffa Malin. Det var knappt att jag hann uppleva att hon kommit hit om det inte vore för packningen som fortfarande står i trappan:)

 Jag ska leta rätt på en kortläsare så ska Ni få några härliga(vet jag ju inte ännu förstås ;)) bilder från Ystad Saltsjöbad bla.
CU ♥





Kommentarer
Postat av: Vonne

Haha..ja otålig är nog bara förnamnet!!Jag är INTE bra på att vänta på något gott! ;)

2010-07-13 @ 19:44:00
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Vad har hänt med Saras blogg? Man kan ju inte kommentera längre :(

2010-07-14 @ 09:49:39
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0