Botkyrka 19 juni

Här kommer då den utlovade filmningen från Botkyrka förra helgen. Vad var ett prinsessbröllop att jämföra mot denna enorma prestation?

Kan hända att det var VI som gjorde den största bedriften denna dag... Från Södertäljes 45% till Botkyrkas 53,33%... inte så illa va :)

Bli nu inte åksjuka. Det är Dotty som filmar och det tar ett tag innan hon verkar förstå att det är Varre jag ska tävla på och inte Pegasus :)


 
Detta är Pegasus...
Detta är Varre o jag :)
Obs... Att vi fick vår första 7:a på volten (vid "P") i galopp :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Har just tittat på filmen,va´bra det såg ut,bra gjort Anna,dessutom bättre resultat än gången före, galoppen var riktigt bra,jag med mina amatörögon tycker så.

Kram mamma.

2010-06-26 @ 11:16:55
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Vonne

Det har hänt en del sen jag såg er sist, hon ser inte helt lätt ut att rida. Grattis till poängökningen!

2010-06-26 @ 18:09:30
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Inte för att jag kan kolla på filmen, inte med mitt slöa internet....



Men bra jobbat!! ☺



//Sara!!

2010-06-27 @ 19:02:36
Postat av: Sara L

Bra jobbat Anna, kul med bättre resultat!!

2010-06-27 @ 22:32:55
Postat av: Eva

Jo, det var lite skakigt ett tag men VAD TJUSIGA ni såg ut! Hur brukar man säga? Ett fint ekipage, kanske!? :-)) Tänk om man kunde rida så där. Och hade en så fin häst.

Grattis!

2010-06-28 @ 13:36:41
URL: http://ennydag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0