Tisdag

Jobbet tog verkligen hårt på krafterna även denna dag.
Sitter och ska vara pedagogisk. Måste få min chef att förstå hur allt hängr samman, redovisningen ska spegla verkligheten... Vi pratar om hur vårat ekonomisystem fungerar och bristerna i det OCH om brister i information som gör att redovisningen fn inte alols speglar verkligheten. Jag känner förvånansvärt nog ett lugn som jag sällan känt tidigare. Men just nu känns det riktigt bra, trots att allt strul innebär extremt mycket jobb.

Vi hade bokat ridning i Granby Gårds ridhus. Emellie och Elin var ekipagen som skulle rida. Vi kom iväg rätt sent och var inte hemme-hemma förrän vid 21-tiden. Middag, lite TV och sedan sova. Vilken spännande själ jag måste vara.

Kommentarer
Postat av: Sara

Meh... att man alltid måste vara vara spännande då??

♥ Sara!!

2010-03-10 @ 11:45:54
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0