Torsdagsledigheten

Det var morgonfodring och utläpp på schemat idag... Bad timing med tanke på ledigheten. Inte för att det gör så där hemskt mycket. Känns rätt bra att kunna gå upp och inte behöva stressa mitt i veckan.

Har tankarna på Täby stall o foder, men Elin tar då verkligen god tid på sig att bli klar. Tanken är att vi ska köpa henne en "klossväst", som Elin uttrycker sig. och av alla ställen vi nu kikat på så ligger dessa säkerhetsvästar betydligt lägre i pris i den lilla butiken vid Täby Galopp än någon annanstans



Tanken flög även till U-Väsby för att kika på ridstövlar till Elin... Eller IKEA...
Det blev återigen trångt om utrymmet då Malin flyttade hem igen i lördags. Det gör så ont i mitt mammahjärta att se henne så förtvivlad. Men tiden läker alla sår fastän jag vet att det inte känns så när man är mitt uppe i sorgarbetet.

Nu verkar iaf Elin vara klar med det hon behöver inför en shoppingtur....

Let´s go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0