Dressage... ;)

Åh... det gick bra igår då vi red för Rebecca... Eller, till slut gick det bra, eller, bättre än det började i vart fall :)
Läxor trodde jag hörde till skolåldern, men icke... jag har fått hemläxa minsann av Rebecca.
Fick lite tjuvknep att använda oss av till dess vi är så balanserade att vi klarar galoppfattningar på rakt spår.
Vi har förutom problem med fattningar även problem med avsaktningarna, men enligt Rebecca så kommer det att lösa sig med allt om jag bara lyckas få henne eftergiven. Vi har ju redan gjort enorma steg.

Planerar (tror jag) en tävling i Upplands-Bro den 6juni. Dagen börjar kl 09.00 med en LB:2 och efter denna en LA:3... Jag tror att jag anmäler till LB:2 (avvaktar ännu så länge med LA ;) ) så får vi se om jag kommer med eller inte. Nåja... Nog om detta, jag ska väl hinna ändra mig många gånger ;)

Jag o Varre innan träning
 

Equipage-Anna... Här ser du hur många osanningar min kamera kommer med :)
Bild o film av Elin.

Filmtajm






Kommentarer
Postat av: p, svarar

SV: tack så mycket. (: känns bra att höra. jag känner mig mycket gladare.

Varre har blivit jättefin ju! Klart du ska tävla! :D

kram

2010-05-20 @ 19:23:54
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Vonne

Trägen vinner!

2010-05-21 @ 09:19:55
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0