tiden går fort

Tycker att veckorna mest består av måndagar och fredagar. Tiden verkligen rinner iväg.
Idag är det 5 hela månader sedan jag gjorde slut med gamla jobbet. Det är helt otroligt! Det känns som om det var bara härom veckan... jaja... jag vet att att en hel vår och sommar sprungit förbi och snart hösten med, för urk vad kallt det var idag på morgonen. Men håll med om att det gått fort.
Drömmer konstiga drömmar om tiden "innan"... framförallt  om gamla bossen... Han är allt ifrån hur trevlig somb helst till det monster som var anledningen till att jag inte orkade vara kvar. Jag har inte pratat med honom sedan kl 16.30 den 30/4 och ändå plågar han mig i mina drömmar. Jag har ett sådant obehag när jag vaknar på morgonen att det faktiskt känns som om jag träffat honom.
Det är verkligen på tiden att det gamla släpper sitt grepp... Ska jag behöva flytta för att få lugn o ro?



Dagens spåkula

"Lev inte kvar i det förflutna. Nu är det dags att se framåt och ta emot ljusets energi och kraft från naturen".

Kommentarer
Postat av: Vonne

vi fick skrapa rutorna i morse, det var första gången. Jag tycker mest det är måndag hela tiden!

Saknar dig när du inte är i stallet, du är liksom som en gammal inventarie där. Ska finnas där liksom ;)

Kram

2010-09-30 @ 11:33:46
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Vonne: Med betoning på "gammal"? ;-)



Anna: Jag tror jag håller med spåkulan, försök blicka framåt. Drömmarna betyder inget om de inte är trevliga ;) natten till i går drömde jag något riktigt annorlunda så jag grät när jag vaknade och kände mig totalt övergiven, oönskad, "bortsnäppt", En fästing skulle vara mer betydlesfull skulle jag tro.

puss och kram

2010-09-30 @ 20:04:16
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Daniel

Sådana traumor sitter länge i och kommer fram i drömarna, ett tecken på att du bearbetar det som bäst!! Ett positivt tecken!

2010-10-04 @ 11:00:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0