utflykt...

eller bara flykt?

Idag var jag ut och hälsade på hos Eva, alla hästarna och hundarna. Trevligt som vanligt. Hon är väldigt underhållande och fråga inte var alla hennes kommentarer poppar upp ifrån, men skrattar gör man ofta i hennes sällskap. Och jag behöver verkligen få skratta. Det blev en medragen lunch (dock inte medtagen som man menar med trött/sliten) som vi åt ute i solskenet.

Hemma på gården går återigen "King" en brun, försiktig herre med strimbläs. Han fick komma tillbaka då familjen som köpte honom nu gått i bitar.

utflykt nr 2 bestod i att sitta upp på min pålla och skritta med Emellie i närmare en timme. detta medan Elin och Vonne tog en ridtur ner mot Sandviken med Asta i släptåg.

Jag längtar verkligen efter att få komma igång med ridningen igen. Denna vecka är det skritta som gäller och BoT till natten i 10dagar... Håller tummarna för att det ska göra susen.

I morgon  Idag åker gubben till Lappland för att jaga. Jag blir hemma och vaktar hus, hund, katt, barn, hästar, platsbanken.se mfl...
Önska mig lycka till .


Kommentarer
Postat av: Vonne

Lycka till! Håller tummarna för dig och Varre.

2010-09-08 @ 07:14:54
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Du låter lite ledsen..?..Klart att jag önskar dig lycka till.... det gör jag alltid, hela tiden du vet... love you!



Kram från Sara

2010-09-08 @ 09:50:57
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0