Burit och släpat

Oerhört trött i kroppen... Igår kom allt "horsegrass". Men jag var ju på utbildning i HLR så jag hann inte ta hand om det. Men idag stod det på 2DO-listan, ganska högt upp dessutom.
Utanpå plasten på min pall stod det 7-10 820kg och en smily... Med andra ord vägde en bal närmare 23kg.
Alla balarna skulle transporteras från mitten av gårdsplanen, in i stallet, upp för trappan och sedan till andra änden av stallet (fast på loftet). Hade det inte varit för min underbaraste vän ♥ Vonne ♥ och hennes Thommy (som dessutom bar upp sina 36balar) så släpade jag nog fortfarande dessa tunga... in, genom, upp och genom igen...

Sedan blev det fixa hästarna och rida. Kvällsfodrade åt Sarah... Och i morgonbitti fodrar jag istället för Sandra...
Nu ska jag zZzova :)



Kommentarer
Postat av: Vonne

Fantastiskt sätt att umgås på, att slita och släpa hö ;) Men nu ligger dom där uppe, skönt!

2011-03-17 @ 09:02:20
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: SAra

Ja-aa du... vem behöver gå på gym när man har häst?? :D



Men vad kostar det där? Bara lite nyfiken....måste nog googla lite på det dessutom :)



2011-03-17 @ 09:22:34
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0