Så där ja...

Wallmans igår var riktigt trevligt. Riktigt, riktigt duktiga. Maten var bra även om jag kan tycka att det var något snålt på tallriken.
Jag hade dock inte räknat med att medelåldern skulle ligga på omkring 60 år :O .
Sjukt många som firade sina 65,78,85... år till alla Björn och Bennys hits genom åren.
Showen slutade omkring 22.30. Jag satt på tåget hem 23.20.

Försöker lösa mina stallpass på lördag så att jag kan åka till Dotty, men jag saknar svar ännu så länge... Vill inte lämna Emellie med både ut och intag, men hon har inte återkommit om vad hon kan tänka sig att ta för pass så jag vet inte vilket jag ska leja bort... Nåja... Hon svarar nog senare under dagen...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Glöm inte mig Anna! Jag hjälper ju till med pass om det behövs. Säg bara vad jag ska ta? :)

2011-03-24 @ 14:03:43
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0