viljan o orken går inte hand i hand

sover nog för lite. kanske borde skaffa en app som hjälper mig att sköta mitt sömnbehov också... den andra appen, shape up, fungerar utmärkt -ännu på länge o jag går faktiskt ner i vikt. jag rasar inte ner i vikt men jag blir lättare o lättare :-)

Mitt Varrefjun har återigen gjort någonting med sitt högra framknä, tjockt men hon verkar inte särskit besvärad av det. Spöregn o min ork tryter ju längre in på hösten vi kommer.

Nu verkar det som om vi får hyresgäster till de boxplatser vi kommer att lämna. Jag var lite orolig ett tag över att det kanske inte skulle gå att få boxarna uthyrda då vi fortfarande inte har en aning om vad hyran med ridhus kommer att stanna på. Fortfarande hör jag att ridhuset skall stå. klart i november... för mig verkar det overkligt, men vad vet jag om att bygga ridhus?

kanske ses vi här i morgon igen? vill egentligen inte alls lägga ner bloggen, det vore lite som att strunta i en kompis....

Kommentarer
Postat av: lena

Skaffa appen Mindfulness, med bl.a korta ledda meditationer, bra att ladda sina energier med

2012-10-17 @ 13:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0