bildknyckar´n...

... dvs jag...
Men jag har fått lov :)
 
Gårdagen bjöd på uteritt "fegrundan" i skritt. Sedan en kortis på ridbanan.
Elin förevigade mig och Syster-Yster, sida vid sida, med andra ord är från hennes blogg bilden lånas.
Elin red med oss på damen som tar det lååånga benet före.
 
"Fegrundan" får vackert ta tillbaka sitt ursprungsnamn "Fästingrundan".
Idag hittade jag faktiskt en fästing i en av mina midjor - DÖD!...  Antingen var den vinförgiftad eller så dog den av att jag hade besprutat mig med bromsblockerare innan vi red ut. Äckliga otyg..  Yeack!
 
Foto. lindmans.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Underbart, när får jag följa med o rida? :)

2013-08-07 @ 16:16:01
URL: http://sylvassavera.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vilken bra bild på er båda, det ser fridfullt ut.

2013-08-08 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0