fredag...

... o pulsen har nu gått ner....hästarna är borstade på, boxarna mockade och Varre är promenerad på ridbanan. Vore det inte så mycket vildsvin ute på "obygden" hade jag valt en lite mer spännande omgivning, men jag fegar lite... iaf då jag inte sitter i sadeln ;-) ...
Det är inte för utan uttrycket " sitta på höga hästar " uppstått.... för mig betyder det inte att man är "mallig" utan snarare "säker"... någon som vet hur uttrycket uppstått? ( det vet säkert mitt livs levande uppslagsverk, ni vet väl alla vem? ;-) )
Vilar gött i soffan, hoppas att även du har fredagsmys :-)

Förhoppningsvis, om inget skiter sig totalt, finns här ett inlägg i morgon igen.
Sov gott när det nu blir :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0