jajjemen...

... Jag red Mercy i dag igen. samma runda som igår, men med Johanna (Isabelles hästvakt) på min Varre som sällskap.
Allt gick bra. Blev lite skrämd av ett rådjur, men det var allt.  Han har lite svårare att hålla jämna steg med Varre än med Bella, så jag fick "jaga" på honom lite. Varre har en riktigt vägvinnande skritt.
Efter skogsvändan med Varre och Mercy. Bytte Johanna och jag hästar... Johanna sadlade på "Farfar" och jag tog Varre, även denna gång som ett stadigt sällskap. Det lät lite kling o klang om Farfars framfötter så vi tog bara en skrittrunda efter vägen. "Farfar" (Harmoniaux? äk Harm) är dessutom under tillfrisknande från en skada han ådrog sig hos sin fodervärd i vintras och är under igångsättning.
 
Jag känner hopp om att det har kan faktiskt komma att fungera. Känns bra och jag är så nöjd över att jag tagit mig ur min komfortabla zoon- ni vet where magic happens :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Kul att det går bra! Den bilden känner jag igen mycket väl, och det stämmer verkligen :-)

2013-07-11 @ 15:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0