Värsta it-teknikern...

... ja, så känner jag mig just nu...
 
Har precis lärt mig någonting helt nytt och någonting som jag bara hört talas om att man kan göra tidigare.
Jag har lyckats med att skapa en "Hemgrupp" och med den har jag även lyckats med att dela filer från min andra rosa dator (den äldre alltså), utan sladdar och utan att behöva lägga över på sticka. Det var "bara" att klicka på mapparna så var det som om de redan låg i denna nya datorn. Helt magiskt! Att jag dessutom lyckades med detta, utan inblandning av gubben min, är ju värt ett ännu större kors i taket ;)
 
Sova? Är väl också aningens överskattat  ( eller hur Vonne ;)  )
 
Oscar skulle upp före tuppen idag och åka med nåt tåg i arla morgonstund- nåt tåg upp till Östersund, eller om det var till Örnsköldsvik (att jag inte minns???)
Hur som helst väcktes vi tidigt, blev hungriga och lite datornördiga. Så nu sitter jag här... Läser över filer och bloggar om någonting som är rätt ointressant ...
 
Idag kommer hon - SysterYster ... Yeeey :D
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

"Nörda" på du, själv sitter jag typ aldrig vid datorn längre. Jag har ju min älskling "IPhone" numera, den ger mig allt jag behöver :-) Jo det där med nattsömn är överskattat, men jag sov lite mer i natt iaf. Något av det bästa med semester är ju att slippa styras av klockan, att uggla ljuma sommarnätter är härligt! Kram

2013-07-31 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0