Midsommar

... i Flen -  hos syster-yster.
Trevligt med god mat och god dryck. Hundar som kommer överrens och hundar som inte gör det - dvs Asta och Tyson kommer inte riktigt överens inomhus, utomhus går det lättare. Vår Asta har problem med att "kallprata" med andra hundar, det blir gärna lite morrmorr. Och eftersom Tyson inte är sen att svara på morrmorr, blev det lite hett vid ett par tillfällen.
Saras hästar på sommarbete. Fabbe, Raoul och Manne stack till sjöss och fiskade. Kom tillbaka med en gös, abborrarna (tror jag det var) var så små att de fick gå tillbaka.
 
På något helt magiskt sätt har jag inte lyckats med att dokumentera helgen i bilder... Fick rörliga bilder på Sara då hon zumbade i kinect, -fantastiskt roligt , men jag har lovat att inte dela vidare :)
 
Hem kom vi igår kväll vid ca 21. Tänkte mig en sovmorgon idag men det fick jag tji på. Oscar skulle upp och i väg tidigt till Ö-vik, eller om det var till Ö-sund?...Hur som helst -ingen sovis till mig...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0