we are up all night too get lucky

... Vilket inte är riktigt sant... Den tiden är förbi. Numer vet jag att en god natts sömn gör mig glad.. Haha... Nu låter jag som en en småbarnsmamma igen.  Huvudvärken från helvetet i morse pga. regnet som öste ner, törstig, ont i ryggen och givetvis kissnödig... Allt vid olika tidpunkter i natt. Just det, jobbtankar också. Jag som gick o la mig tidigt för att jag varit så totalt sänkt i några dagar. Nåja... Snart på jobbet o med 2 diklofenak så står jag nog pall idag med.

Kommentarer
Postat av: Vonne

För mig blev det en Diklofenak och en Alvedon, inte för att jag är sjuk har bara svinont i axlarna. Ska bli skönt med semester! Krya på dig! Kram

2013-06-26 @ 09:08:09
Postat av: Vonne

Bra låt det där förresten ;-)

2013-06-26 @ 10:42:56
Postat av: Vonne

Sv. Mintha fick en tagg in i kotleden vilket ställde till det rejält. Nu har hon iaf fått komma hem, men har sex veckors boxvila framför sig. Får bara gå ut typ fem minuter. Stackars liten.. Jobbar min sista dag i morgon :-) Min helg är rätt lugn, ska bara till Sjöberg på lördag vid halv tre, Zandra har intaget. Hur ser din ut?

2013-06-27 @ 17:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0