i väntan...

... på livet kan jag ju lika gärna jobba...
En sista dag på denna hektiska vecka ska ta sin början. Längtar efter helgen.
Igår vaknade jag med huvudvärk sänd från satan i helvetet. Jag kunde inte äta frukost o värktabletter bet inte på hela värken. Till Marta sa ... du tror inte att du har migrän? för det jan ju stämma med att vanliga tabletter inte fungerar i att du mått illa.... gå till Sannas lilla låda o se om hon inte har såna receptfria mot migrän... Sedan, efter nästan 40 minuter, kom så den totala tillfredsställelsen av att vara smärtfri... Tänk vad skönt när det onda försvinner!
Satt kvar till kl 18 med avstämningar. Jag blev senvöven denna dag i stallet... Nina förhoppningar om att hinna rida Varre mer regelbundet sprack bryskt. Men det är så här i perioder då man arbetar med redovisning och löner. Det är bara att hugga i även om jag just nu känner mer för att ta en kassatjänst på Ica...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Usch då! Migrän verkar Inge kul. Det ska bli skönt med helg, är sååå trött i dag. I kväll ska jag ut och käka med jobbet, vet inte hur jag ska orka bara..kram!

2013-03-22 @ 13:45:30
URL: http://Www.vonnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0