Biluppdatering

... här kommer en liten uppdatering ang biltittandet vi ägnade en del av lördagen åt.
Vi (jag) har hittat en "ny" Škoda Octavia som jag, om inget går åt skogen, ska hämta på tisdag :)
hade tänkt att lägga ut en bild här... Men jag kom på det försent så nu har de hunnit att ta bort bilen från hemsidan.
Men med en enkel sökning hittade jag ändå "spår av den"... Se!
 
 
Nu kommer jag att få en egen "dragbil".
Jag slipper känna att jag "hästar ner" i Raouls bil när jag är ute och åker. Mycket större rörelsefrihet när Raoul åker och jagar mm...
Ny .. är väl ett begrepp som kanske är missvisande att använda... Ny för mig, men modellen är en 2007 och den har gått drygt 8000mil.
Det här ser ni - kommer att bli bra - bara det kunde bli tisdag nån gång ;)
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Vad fin! Och vad skön för dig med egen dragkrok :-) Vi kollar också efter ny bil, vår börjar bli dyr med alla små fel som dyker upp. Kram

Svar: Det är bara så synd att det är så dyrt med bil... Lycka till i letandet :) Kram!
☼ Anna ☼

2013-05-06 @ 09:04:39
Postat av: Vonne

Du ser nog tokigt, eller så kan varken Zandra eller jag ta på ett träns :-)

2013-05-06 @ 20:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0