om att skriva blogg...

.... är ibland så himla jobbigt, ibland tom riktigt svårt, ibland är det himla roligt, ibland önskar jag att kunde skriva precis rätt ur hjärtat, ibland önskar jag att mitt liv inte var så inrutat så att det fanns något nytt och spännande i mina inlägg och ibland kan man knappt vänta till man få skriva om det gamla vanliga...
 
Jag är nog en sann periodare när det gäller bloggeriet.
 
I veckan som gått har Elin varit med hela 2 gånger.... För att få köra lite bil är det uppenbart värt det ;) 
Igår fick jag även med Malin till stallet  (kors i taket!)
Medan jag fick den äran att mocka 2 boxar och kamma till håren på Mercy , red Malin och Elin red ut en tur på gamla Damen - en åt gången, men i sällskap av varandra :)
Uppskattat av dem - alla tre :)
 
Jag själv verkar ha kommit in någon form av  "i väntan på att något ska hända"-fas... Även fast jag vet att ingenting någonsin händer den som inget gör... Men just nu får det vara så.
Så just nu, sedan några veckor tillbaka vilar Mercy, han blev lite kinkig ett tag i början av fällningen och sedan kom annat sk*i i vägen och satte stopp för mig. Men jag kommer igen - jag ska komma igen! Hoppla, hoppla! - min ädla springare :)
Varre går sparsamt, men jag försöker att hålla igång henne med 3-4 ridpass per vecka, eller ska jag säga skogspromenader?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0