en nystart kanske?

Ja, vi får se vad som möjligen kan torkas med.
Jag har faktiskt saknat bloggandet en del. Men jag ska inte lova runt och hålla tunt.
Midsommarafton idag och allt är lugnt.
Har inte gjort många knop idag.
En jordgubbstårta på fm... och ni som känner mig vet att det var köpebottnar 😀 ... och jag har smockat två boxar och gått med pållarna,till det som ska bli sommarbete. Svårt läge, Mercy Har väldigt lätt att lägga på hull så han borde inte gå på mycket gräs... Varre börjar också bli lite rund... Detta trots att betet är rätt glest och det är inte gött på flera år. Jag vill ju kunna låta dem gå ute, hagen är fin och de går nu i sällskap med Herman. Synd att de ska bli så runda.



Mercy kliar rumpen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0