förkylt...

.... igen... det var ju inte så länge sedan jag var sjuk, men nu är det alltså dags igen. Frustrerande att hela tiden känna begränsningar pga diverse olika åkommor. Handleden som jag gjorde illa i vintras och som tagit väldigt god tid på sig för att läka. Jag har faktiskt fortfarande ont då jag belastar den. förkylningar som avlöst varandra, det förbannade revbenen som nu äntligen slutat göra ont. Den ständiga ryggvärken och nu toppar jag med ytterligare en förkylning.
Min onda rygg behöver tränas och det går inte så bra när den ena åkpmman efter den andra avlöser varandra. Är det så här det ska vara? Det känns faktiskt lite orättvist. Gnäll o gnöl. Trött som tusan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0