sådär ja...

Tänk vad ett par dagar bara rullar på.
styrelsemöte i föreningen igår. Vi blev inte så många. men jädrar vad vi var effektiva 😊
Dagen innan..., måste ha varit tisdag...
Rastade Varre på ridbanan. Longerade utan lina/rep och det gick alldeles utmärkt- i vart fall till en början.
Gjorde detsamma med Mercy, men han hade mest spring i benen så jag lät honom få ha det...


Idag red jag för första gången på fyra veckor. Om man kan kalla det för ridning. Vi hasade oss runt "Hagstugan" i skritt med Elise och Herman som sällskap... Just precis- Det var givetvis Varre jag föste runt. Mercy fick sig en liten duvning i uppmärksamhet på ridbanan. Men jag är lite osäker på om det blev någon succé. Det känns mest som om jag lullar utan mål... nåja...
Nu ska jag fortsätta att sova.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0