22 kan 2017

Red för första gången på över en månad.
Man får säga vad man vill men mina hästar är välryktade 😊. Problem med ryggen. Förkylning och ännu mer ont i ryggen.
Jag har lite tappat stinget när det gäller ridningen. Sitter och läser tillbaka i tiden och inser att jag varit både piggare och modigare än vad jag är idag. Vad beror det på? Minns jag bara det som inte gått bra? Varför gör jag det? Måste vända trenden,  jag vill vända trenden för jag vill må bra, jag vill göra det som är roligt, stimulerande och utvecklande. Nu kan jag mocka och borsta - jag är faktiskt riktigt  bra på det dessutom så nu ska jag utveckla den anledningen till att jag har häst. Min ridning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0