Nu har vi planerat...

Vet inte om jag blev så mycket klokare. Malin vet inte riktigt hur hon vill ha det... Tårta? ehh..njae... glass o jordgubbar?.. ehh... ja kanske ...  ;) ja ungefär så där lät det ...
Sallad och något till... osv, osv... Det jag talar om är Malins student. Men nu är bollen i rullning, maten planerad och jag ska fixa till inbjudningskorten, få se vad jag hittar på...
Nu ska bara Malin bestämma om hon vill ha tårta eller inte ;)

Snart är det dags att skicka hem Malin till sin Svante och Matilda till sitt Värmland...
Jag tror att jag följer med Raoul så han slipper sitta ensam på väg hem igen.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen...
Bye!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Anna! Jag har lyckats skapa en blogg, men jag vet inte riktigt hur? Behöver hjälp med design och bild.

Ilskan jag skrev om i sms till dig har lagt sig,tack vare mina kloka barn ;)

2009-04-19 @ 22:14:11
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

va gullig du är =) sorry att jag e så dålig på att svara... det gick faktiskt sjukt bra igår igen!!! finns ett nytt klipp uppe =)

2009-04-20 @ 12:14:27
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0