Nu så...

...har hasse-hovis slagit på en sko med sula... och tjärgegga på Varre...

Varre brunstar och är superintresserad av sin boxgranne Nike (även hon ett brunstigt sto:)) Berra som står i den andra boxen verkar hon inte bry sig om alls... märkliga di små hästarna... Ska se om otäckingarna fastnar på video i morgon ;)

I morgon hade jag tänkt en stilla skrittrunda med Varre, men som Vonne sa...  "hehehe... hon kommer inte att skritta, från det du satt foten i stigbygeln kommer hon att springa"... Misstänker att hon har rätt =)

Men nu är jag utan sadel och träns -igen... fast inte helt ändå...  Men Elin tyckte att allt det där bruna och fina passade så himlans bra på Gulliver. Tydligen var sadeln så vansinigt skön att rida i så den ville hon absolut ha då hon ska träna/tävla i dressyr... Då är det bara för mig att leta rätt på ngt som passar till Varre och mig igen... Inte helt lätt kan jag upplysa om.
Tar det problemet en annan dag... orkar inte nu... Malin som slutar gymnasiet och fram till dess speckade helger med tävlingar och födelsedagar... Mitt i allt vill jag bara vara ledig och njuta. Utan en massa måsten... men det är en utopi, jag vet det.

John Blund var precis förbi och slängde lite sömngrus i mina ögon så innan jag somnar framför skärmen vill jag säga god natt... Kanske hinner jag med en snabbis i morgon igen... vem vet?

Bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hoppas, hoppas nu att det inte blir några komplikatoner med fossingen. Jag vill ha sällskap på hoppningen ;)

2009-04-29 @ 15:19:20
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0