Anna-virrpanna ;)

Här sitter man och bara räknar 3 hela tiden...

Jag menar som var 3:e dag... Med utsläpp av pållarna... Mönstret; Madde, Vonne, Anna... som det varit hela sommaren... Fast inte alltid med namnen för då skulle inte missen ha skett idag ;)

Jag släppte ut pållarna i lördags... hmmm räknar 3dagar framåt = sö, må, ti ... då måste det vara jag idag... men icke!!! jag hade ju bytt med Madde till lördag eftersom jag skulle vara borta söndag... Typiskt! så när jag hade släppt ut alla hästarna och varit upp med vatten till ponnysarna kommer Madde.... haha... så undrar jag varför jag fått heta Anna-Virrpanna... haha...

Nåja... hellre åt det hållet än att de inte kom ut alls :)

Nu ska jag stansa in "lite" leverantörsfakturor...
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det är inget som "hänt" på det viset, upptäckte bara att någon inte mår så bra. Och det känns ju förjävligt när man inte funnits där.

2009-08-25 @ 10:41:21
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: *Em

Kanon :) Hehe. Är allting bra med dig idag?

2009-08-25 @ 11:55:41
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0