Blogglusten???

hmm... vart tog den vägen?

Orkade inte köra en uppdatering igår...
Men jag red iaf Varre på kvällen medan Elin snaggade Gulliver... Själva ridningen gick "sådär"... Vi har lite samarbetsproblem Varre och jag ibland... eller rättare sagt vi missförstår varandra och då kommer frustrationen... först jag och som ett brev på posten - Varre...   Då är det lika bra att lägga av...

Idag red jag Doris... Efter frustrationen igår då mitt självförtroende i ridningen nådde botten, kändes det underbart att rida en pålle som faktiskt fattade vänster galopp för MIN skänkel :)...
Elin red Varre, iaf ett tag, hon orkade inte så länge. Då sloftade vi så hon fick rida Doris och jag fortsatte mitt traglande på Varre. Det gick mycket bättre idag.

Nu är det snart dags för stallmöte... Snart är alla hästarna tillbaka i stallet och då måste vi planera för det. Men det värsta är väl, precis som Vonne  säger, vad vi än beslutar så händer det inget iaf...
Vi får se hur länge vi ska sitta och uggla, med tanke på om jag ska hinna rida Varre igen (min plan 2 ggr /dag, några dagar framöver, inne på dag 2 nu :))

Rapport kommer kanske senare!

CU♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0