dagen efter...

kräftskivan... Var trött, men uppe med den omtalade tuppen... Kl 9 åt vi frukost och Manne, pappa och Raoul gick för att städa efter kräftskivan. Vi var kvar hemma och tog en prommis med Em.
Vi åkte och kikade på gården dit Sara och Manne ska flytta...
Mycket jobba på denna för att få den i bruk, men med vilja och envishet kommer det nog att gå... fast jag tycker att det gamla foderbordet i ladan (som ska byggas om till stall) ska bort helt och hållet.. ;)

Boningshus och förråd


"skullen"


Blivande stalldelen med sadelkammare


Fick tyvärr inte en bild från insidan... konstigt...

2,5 mil till Flen och bra precis 3 mil till Nyköping :)


Ledsen Sara L, vi hann faktiskt inte stanna till hos er :(
Hade pållarna att ta hand om då vi kom hem och med den trafik vi blev utsatta för tog det oss ca 2,5 timmar hem. Ner tog det 1,5...

Nu ska jag tbx till jobbet och göra färdigt lönerna (underlagen kom till mig sent i fredags em så jag hann inte fixa dem då). Om firman sedan har råd att betala ut dem i morgon återstår att se... Trist men sant!
Pengarna för Rean kommer inte in förrän i morgon och på onsdag...
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ser väldigt mysigt ut.....

2009-08-24 @ 14:12:13
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Såg härligt ut. Får mig att längta ut i naturen igen :-) Har funderat mycket på det de senaste åren; att lämna Stockholm. Men det är svårt när man har delad vårdnad och skolbarn. Fast när dottern flyttar hemifrån - då kanske jag äntligen kan flytta ut på landet :-)

Sv: Nej, jag tror inte spökena flyttar med mig. Alla jag pratat med säger samma sak, att de är platsbundna.

2009-08-24 @ 22:13:48
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0