det drar ihop sig...

... som förstföderskan sa...

Om 1 timme gör jag helg! Då är det tantläger med Varrebuset, även om vi har nära hem så ska vi sova borta. Jag är så förväntansfull och otålig samtidigt som jag känner viss skräck. Jag vill ju inte göra bort mig.
Jag rider idag, kl 17, mitt  livs första dressyrpass för Rebecca.  Jag tvättade mina ridbyxor igår, (måste se lite ordentlig ut) jag hoppas att de hunnit torka... :)

Jag ska se om det funkar att mobilblogga, för att avlägga någon form av rapport.

Hoppas nu bara att Varre går att lasta, jag har inte lastat och åkt med henne sedan i våras... hmmm...

Nu vill jag få massor av ond träningsvärk så att jag får valuta för helgen...
Hmmm..... det lät inte så bra kanske, men jag tror ni förstår vad jag menar.

Puss!

;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud va roligt :D...hoppas verkligen att du får din efterlängtade träningsvärk // kram syrran

2009-08-14 @ 15:32:01
Postat av: Vonne

Lycka till! Det kommer säkert gå bra ;)

2009-08-14 @ 17:37:14
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0