Gör vågen!!!

... eller skit i det... men jag är tbx "här" - i saltgruvan. Men förvånande nog så är papper sorterade i fakturahög, betalningshög, påminnelsehög mfl olika högar... Jag är uppriktigt förvånad. Det brukar ta en hel dag att bara sprätta kuvert annars.

Jag har för första gången på vad jag tror är 8år (varav 5 år "här") inte avbrutit min semester för att jobba... Inte en endaste dag!... och kan ni tänka er... det har fungerat fastän jag inte varit här :)
Nu har vi förvisso haft stängt i två veckor av mina fyra men det brukar ju alltid vara något som stökar...

Nu Ska jag till Täby C för att shoppa och äta lite lunch.
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Nu har jag gjort vågen! Har du kollat mailen idag?

Hinner du med pållarna idag, eller ska jag göra dom?

2009-08-10 @ 13:33:15
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0