lite bilder från Tantlägret ;)

Men det blev inte så mycket... detta var vad jag lyckades med :)


fredag kväll innan pizza och helt obefintligt med vin
Lisa vid bordet och Annika bakom


Vi två behöver ingen närmare presentation...




Fika lö em... Helena o hennes knähund


Johannas ena föl (Royal) som på söndagen visades på fölvisning och blev
(med sina 48p) riksföl. Även Johannas andra föl Prime Time fick samma poäng...


Johanna med Cornelia, Royal och Dottys baksida :)


Hamnbaren (heter den så?) i Waxholm lördag kväll
Annika och Inger



Rebecca


Annikas "Hugo"


Emmas fälttävlanshäst "Ego" som denna helg fick vara Dottys dressyrhäst


Helenas urgulliga Birma kattungar... men jag ska ingen ha :)


Lastningen av Varre har jag inga bilder på (tack o lov) men väl på skrapsåret mitt i bläsen som slog upp...


och min idag blå arm...


Hu jeda mig vilken tid det tar att ladda upp bilderna skippar Video i dag och tar det i morgon efter allt bära hö...
OM jag orkar :)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Vonne

Morning! Fina bilder. Ett bra möte igår tycker jag :)

2009-08-18 @ 09:02:48
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hmmm tycker nog att Varre ser ut att skämmas, vilket hon BÖR göra... Ibland tycker jag att hon är rätt taskig mot dig..... Men du får helt enkelt bli tuffare ;)

Hoppas att allt är bra med dig annars, här håller vi på med inskolning av Adam vilket suger hårt... usch så han gråter när jag lämnar honom på dagis.... Men det har gått över innan jag gått igenom grinden säger det så jag får väl lita på det...

Här har det vart rätt mycket sista tiden och jag har varken haft ork, lust eller energi att blogga. hoppas att det kommer igång snart igen...

KRAM PÅ DIG!

2009-08-18 @ 10:25:46
Postat av: Vonne

Kan tyvärr inte se schemat, bara rutor? :(

2009-08-18 @ 11:14:44
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0