Pestdag

Nyklippt Varre och inte en bild!

Varres pälshög blev liten och nätt till skillnad från Doris... Jösses vilken päls Doris hann sätta.... Och ingen bild... haha...
Vi blev klara med klippning och tvätt rätt sent så det blev ingen mer ridning för mig idag... Konsekvent va?!... redan första dagen sprack schemat - Braaa jobbat Anna!!

Har haft en sån där grinig dag idag och jag kan egentligen förstå varför...
Men allt som jag säger, allt som jag gör ska alltid någon kommentera eller ifrågasätta... Måste jag ALLTID försvara varför jag väljer att göra något på ett visst sätt eller förklara och försvara mina åsikter?
Det går ett tag... Vad jag menar är att jag skiter i att det är på detta sätt ett tag, eller rättare sagt ganska länge, men rätt vad det är så ruttnar jag och då ruttnar jag fullständigt...

Jag var skitgrinig då jag åkte till stallet på em... Denna grinighet försvann efter ett litet tag i stallet, men började om då jag kom hem... 
Jag skäms nästan för att säga det, men jag visste att det skulle kännas så då jag kom hem, därför ville jag inte hem...

Det kan ju inte vara fel på allt o alla människor... då måste ju felet ligga hos mig... eller?
   Rastlös så fort jag kliver innanför dörrarna i ett hus där jag egentligen aldrig har trivts... Det är ju ingen nyhet... så säg inte att du blir chockad... Lugn och ro kan man heller aldrig få och jag är i extremt behov av just detta och ganska ofta dessutom...
Funderar på att åka till macken och köpa mig en ask cigaretter,,, eller om jag ska gå så jag kan sätta mig på pizzerian och dricka mig asfull på min väg hem... så förbannat less är jag... Men det kommer inte att hända... Ska ställa mig i duschen nu och skölja bort allt klipphår som sticker o kliar. Sedan ska jag nog lägga mig.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om Zandra sovit hemma hade det varit en midre iaf, ta inte på dig mer än du orkar. Ses i morgon sov gott!

2009-08-02 @ 22:53:35
Postat av: emelie

Nej, det spelar ju ingen roll! Alltid kul med lite nya läsare :)

Ja, visst har hon det!



Ha det toppen!

2009-08-02 @ 23:26:51
URL: http://emeliiehansson.blogg.se/
Postat av: sara

ojj... jag vet hur det känns... gör inte mer än du absolut ska och ta ingen skit (grynets favvouttryck) :D säg ifrån från början man kan faktiskt säga nej utan egentlig orsak. Sköt om dig!! kramen från syrran



Kanske ska ta och prata ur dig lite..? Men när f-n är du hemma eg?? :D

2009-08-03 @ 16:59:25
Postat av: Eva

Aha, du rider! :-) Kul! Jag var ute på en ridtur i fredags, när jag var på Gotland.

Tack för besöket på min blogg förresten! Du undrade om det kanske var så att det var just mig som spökena var ute efter. Men nej, det verkar inte så. När jag varit ute och rest har jag nämligen fått vara ifred. Det verkar helt ha koppling till platsen. Både till ett företags aktiviteter i vår källare och till att det funnits en mindre begravningsplats i närheten. Det är oftast just så, att det har med platsen att göra.

2009-08-03 @ 22:22:49
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0