Stockholm Horse game





Tävlingarna börjar på fredag med ponnysar
och sedan är det hästhelg...
Många bekantskaper som ska vara med...

Ellinor A på Conny
Emilie B på Viktor
Josefine K på Cactus Flower (Stjärnan)
Linda N på Ringo och Shine
Martina R på Aniara och Kalle
Mikaela E på Marco och Tabella
Viktoria H på Lennon
...
säkert någon som jag missat... 4 av dem tävlar för Waxholm ;)

Synd att jag jobbar på fredag, men jag ska vara där lö och kanske söndag om inte annat för att träffa Eva och Linda som jag fortfarande inte träffat sedan långt innan sommaren.

Någon mer som ska dit som publik eller rent av tävla?

Mer info och tider hittar ni här

Nu är lunchen slut och jag ska åter till saltgruvan :)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha-ha, så du har också råkat ut för strumpmysteriet? Men faktum är att jag ofta brukar hitta den andra strumpan i påslakanen eller i örngotten. Det är där de gömmer sig! :-) Du undrade vad pekare är. Det är en slags metallpinnar som sitter på en gänga. Så man kan inte vrida dem själv, utan de styrs på annat sätt. Pekarna fungerar egentligen som gamla tiders slagruta, som man hittade vatten med. Man kan även hitta currylinjer och - som jag upptäckte i vintras - spöken/andar. Man kan även känna av en annan persons aura. Så det är lite spännande :-)

2009-08-27 @ 09:25:58
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: p,

viktoria och alida nerell ska oxå vara med, (:

2009-08-27 @ 19:19:56
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Eva

Hade varit kul att kika på sånt, men jag har ju min trista flytt att tänka på. Finns fortfarande saker att packa här :-( Så det blir en "innehelg" med städning och sånt.

Sv: Nej det har inte varit så kostsamt med den hjälp jag fått. En av dem räknar mig nu som sin vän och vill inte ha betalt. Några andra gör detta helt gratis för att de är intresserade av det paranormala och dessutom vill hjälpa andarna/spökena. Så egentligen är det bara en person som tagit betalt. Så det handlar alltså inte om folk som bara är ute efter att tjäna pengar. Men däremot kan det vara bra att veta att det är väldigt svårt att få hjälp av ett erkänt medium. I mitt fall var det ju lite extrema saker, så jag antar att det också gjorde att de själva blev intresserade av vad som försigick här.

2009-08-28 @ 15:42:15
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0