väntar o väntar...

Hmm... på att Sarah ska höra av sig om boxplatsen... Jag har avtalet färdigt :)
Hoppas, hoppas på ett "ja"...

Här öser regnet ner... och jag är sjukt rastlös. Vad katten ska jag ta och hitta på?... Tankarna rullade iväg mot Upplands-Väsby och någon av hästbutikerna... Sommarrea och jag behöver någonting.. (säkert iaf) till Tantlägret om två veckor...
För jag knep den sista platsen med Varre. Nästan så att jag misstänker att Dotty "höll" platsen åt mig :) ... Vi tanter som ska vara med är på helt olika nivåer... Anna med Danne, tävlar upp till medelsvår dressyr, Dotty (med Aniara?) tränar mestadels och är alltid pratsjuk :) Helena med Ebba (?) tränar och tävlar upp till medelsvår. Jenny, med dotter Louise dressyrhäst(?) (klubbens dressyr-mamma). Annika från Åkersberga som jag inte har en aning om vem det är, o så jag o Varre förståss - Skogsmullarna. Så någonting  nytt i en grön nyans måste väl passa oss två?

Nu har jag bestämt mig! - jag sticker i väg... det  ska iaf regna ända fram till kvällen.
CU ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Anna och Varre! Hoppas att allt är bra med er? Här mår vi prima, nyss hemkomna ifrån Italien och nu står på listan att dra igång planerna inför den stora 30 årsfesten som hägrar.. pust och stön

Snart ska även lilla trollet in på dagis och det känns ju sådär, den 11 börjar inskolningen....

Jag hoppas att lilla Varre mår bra, vet du att jag börjat rida igen? Jo men visst ett sto (????) men inte fux ;) och blev ju såklart erbjuden världens bästa jobb i Italien, men det går ju inte inte nu att flytta ner igen, tror att Adam växer upp bättre här eller oxå är det bara något som jag fått för mig?! Jag vet inte riktigt...

Kramar ifrån oss!

2009-08-01 @ 17:43:37
Postat av: Vonne

Du kanske är en i gänget snart, om du får träna lite ;)

2009-08-01 @ 20:30:30
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hittade du ngt?? Grönt är skönt....å speciellt på fuxar... jag har idiotgrönt som bas till Q-S...snyggt värre...

Kram från syrran

2009-08-02 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0