Gårdagens ridpass

Gick sådär om man ska ta hänsyn till min tidigare skada... Kände fortfarande av den i skulderbladstrakten. Men det gick att rida.

Inpackningen i trailern tog sina modiga minuter som vanligt.
Men vi lyckades få Rebecca imponerad över galopperna :) när vi väl var på plats.

Fick frågan om jag vill vara med på Nyårs-Tantlägret 2-3 januari (lö-sö). Rätt ok prisbild blev det med 3 ridpass och ett teoripass. Övernattning med pållan och ridhus tillkommer... Vi "tanter" sover väl i klubbhuset(?) eller så knoppar jag hemma, det har jag inte bestämt än.

Fick dessutom prisa Gud, för idag kom skatteåterbäringen :D... Härliga små gyllene slantar som kommer väl till pass så här års. Särskilt eftersom vi förmodligen får se oss om i stjärnorna efter"Lönepotten" ... (= den lönehöjning vi skulle ha fått i april enl kollektivavtal)...




SMS kontakt med TequliaMadde som kommer och hälsar på oss i stallet till kvällningen. Elin ska till Nibble och träffa Ungdomssektionen som ska hitta på på lite julkuluppvisning, kör dit henne och sedan sitter väl jag och fikar med Vonne och Madde till hon vill bli hämtad.



Kommentarer
Postat av: Vonne

Det blev inte mycket till fika då Madde inte dök upp :(

2009-12-11 @ 07:11:51
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren :) svarar:

Nej, det var trist att hon inte kunde komma :( Vi får göra ett nytt försök.

/A

2009-12-11 @ 07:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0