God fortsättning!

Tänk att det gick bra att äta frukost idag... Det kunde man inte tro igår kväll efter all denna mat man satte i sig :)

Det blev alltså jul till slut... Nu är det lugnt ett par dagar. Det är bara synd att snön håller på att tina bort.

Klaras operation har gått bra, för er som undrat ;) Hon har fortfarande problem med att resa sig. Vi har lite halt på våra golv så hon har vissa svårigheter emellanåt. Vi har fått ge henne stöd då hon ska resa sig upp från sittande till stående. Hon har inte riktigt funnnit den balans på tre ben som hon fn bara kan använda. Sakta men säkert börjar hon dock att smått belasta det opererade benet.
Hon har sjungit hela arior... Gnisslat  och gnällt. Jag sov på golvet halva natten till julafton.
Inatt har hon nog faktiskt sovit. Jag var upp vid 7-tiden och rastade henne en kortis innan jag kröp ner och somnade om till kl 10...

Vi hade en lugn och mycket trevlig julafton. Hur har ni haft det?



Kommentarer
Postat av: Sara

Min julafton började med upp kl 0600! Skulle fodra och släppa ut hästar och eftersom man har en bit till stallet för tillfället så blir det jättetidigt. Nåväl när allt var klart blev det julfrukost inne hos "stallchefen". Efter det hem, julstöka lite, fick besök av våra hyresvärdar, öppna julklappar med barnen, äta lite, åka iväg med barnen och för att till slut åka och jobba... när denna jul är över ska jag fira... Ü // Sara

2009-12-26 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0